Saudi newspaper says report on huge Aramco stake sale was wrong

DUBAI Major Saudi Arabian newspaper al-Eqtisadiah retracted a report on Sunday that said state oil giant Saudi Aramco IPO-ARMO.SE planned to sell 49 percent of its shares over the next 10 years. The report published on Saturday was “completely wrong and …
( read original story …)


Related Post