UAE ambassador funded journalist to sue Al Jazeera: NYT

In February 2015, Fahmy began corresponding with Otaiba who offered to arrange coverage on the UAE-based TV channel SkyNews Arabia, according to the New York Times. “SkyNews to take it live would be awesome, I think a nudge to their C.E.O. could make it …
( read original story …)


Hotels in United Arab Emirates

Related Post